Stå for den og det du er!

Jeg har lagt merke til en ting når jeg prater med mange av dere. Det er altfor mange mennesker som lar andre kjøre over de og som alltid er for snille. Stå for den og det du er og si fra!

Neida, jeg oppfordrer ikke til krangel og bråk. Det jeg ønsker er at folk skal kunne våge å si nei, eller ytre sin mening uten å være redd at andre skal bli sinte, såret og gå sin vei.

Det å stå for sine meninger er bra om en klarer å kommunisere på en god måte. Det er lov å si nei, eller at du er uenig uten å være sint. En trenger ikke høye røsten fordi om en er uenig.

Det å være uenig med noen er ikke det samme som å krangle. Det er sunt å ta en diskusjon innimellom!

Stå for den og det du er!

Så. når jeg har sagt det, så håper jeg at du får en fin helg!

Klem Jannike

Smil og få et smil tilbake

Ja, det kan høres dumt ut nå når vi går med masker og munnbind, men husk at et smil sees i øynene! Du kan smile og møte blikket til et menneske og det kan gi den andre og deg en god dag med litt mer glede.

Et smil kan forandre verden, det gjør at mennesker som smiler føler det er godt å se at andre smiler tilbake, men det å møte blikket til et fremmed menneske eller noen du kjenner og smile gjør noe med en.

Selv bak bunnbind kan et ekte smil gi en uendelig gave til mottakeren. Det å bli sett og at noen føler at de er spesielle er viktig. For alle mennesker er spesielle og fortjener å bli sett selv om det kanskje ikke alltid følels viktig så er det uendelig viktig.

Du vil få en bonus selv også. Den du smiler til vil sende et smil tilbake og du kommer til å føle en glede selv også.

Eller en kan si “Hei” 🙂

Du er viktig og det er de DU møter – si hei eller smil til en fremmed i dag <3

Klem Jannike

Hvorfor ringer han ikke

Ja, det er et spørsmål jeg får mer eller mindre hver dag. Det er kanskje latterlig for noen, men tro meg – det er IKKE et lite problem eller et dumt problem, fordi følelser og usikkerhet gjør VONDT.

Vi har alle vært der, gått og hatt sommerfugler av angst eller glede, forelskelse eller reddsel for å miste den vi er forelsket i og ønsker å ha kontakt med.

Ringer han ikke fordi han ikke vil ha meg?

Har han møtt en annen?

Er det slutt eller kommer han tilbake?

Blir det oss?

Dette er viktige ting når en er usikker og alt føles skummelt og skremmende. For hva er det vi ønsker oss? Sikkerhet, trygghet og kjærlighet.

Så kommer han til å ringe?

Jeg kan prøve å hjelpe deg å få svar på det og hva som ligger der enten å sperrer eller hva som gjør at han ikke ringer.

Jeg kan ikke love deg det svaret du vil ha, men jeg kan love deg et ærlig svar!

Klem Jannike

Oksens år

Kinesisk nyttår står for døren og vi går nå fra rottens år og over i oksens år. Dette er noe mange gleder seg til. Nå er det ut med det gamle og inn med det nye og fruktbare!

Det at vi går inn i oksens år er fantastiske nyheter i mine øyne, nå skal vi endelig få bedre tider og livet blir lettere. Vi får fra rottens år og over i oksens år.

Det er mange historier om hvordan oksen ble med i zodiaken og hvorfor oksen er så viktig. Du kan se en film nederst i innlegget her og får litt mer innsikt.

Det jeg syns er det viktige er at vi endelig skal få det vi sår. Det betyr ikke at vi ikke må arbeide for det vi ønsker oss, trenger eller vil ha. Det betyr at vi skal så tanker og vi skal legge planer.

Vi skal jobbe hardt som en okse og vi skal høste og se at det vi har sådd vokser seg større og sterkere hver dag.

NÅ er det ut av dette året og inn i et nytt år!

GODT KINESISK NYTTÅR TIL DEG!

Klem Jannike

Hva gjør hekser og medium?

Hva hekser og medium gjør på dagene eller hvordan de lever er det nok en del som tenker på. Det er en del som vet vi er som vanlige mennesker, med vanlige liv, hverdager, gleder og sorger.

Eventyr og filmer har formet synet på hvordan folk tror vi hekser, spådamer, medium og synske lever. Svarte hatter, katter og boblende gryter med skumle brygg.

Eller at vi synske kan gå rundt og se folks tanker dagen lang. Jo – det kan vi vel, men en gjør det ikke. Ikke på “den” måten.

Jeg må vel innrømme at jeg har svart katt og jeg liker hatter – men jeg kan love deg at jeg akkurat som andre mennesker, bare at jeg bruker mine gaver og evner mer aktivt enn det mange andre gjør.

Jeg tror det bor en heks i oss alle, og at vi ALLE har gaver som vi ikke bruker.

Neste gang kan vi se litt på DINE mediale gaver, for jeg er SIKKER på at du også har noen <3

Klem Jannike

Mot en ny vår

Nå er det kanskje litt tidlig å tenke på vår? Det er jo vinterferie, påske og alt det før vi kommer så langt!

Det å gå mot en ny vår er for meg mer enn bare å tenke på selve årstiden utendørs, det går også på det vi har inni oss.

Det gå mot en ny vår er å skape noe nytt, så frø til noe en virkelig ønsker seg og det er tiden for det nå på vinteren.

Disse kalde dagene, tunge tanker og alt det som kanskje holder oss nede enten det er bekymringer for økonomien, jobb, problemer i relasjoner. Det er så mange ting i livet som er vanskelig.

Derfor må vi ha noe å se frem til, selv om vi skal leve i nuet. Det er noe som ofte irriterer meg dette med å leve i nuet. MEN ved å tenke at jeg skal så frøene for det jeg vil ha i livet mitt, drømmene og plante de nå og se mot en ny vår, så betyr ikke det at jeg ikke kan leve i nuet også!

Ha er din vår? Hvilke frø skal du plante?

Klem Jannike

Kari blir til Jannike!

Som dere vet har jeg jobbet under navnet Kari 666 på disse sidene. Jeg har nå bestemt meg for å bruke mitt riktige bilde og nr 566.

Hvorfor dette blir gjort? Grunnen er veldig enkel. DU skal prate med MEG og kunne se bildene av meg, vite at det meg du prater med og ikke et bilde som ikke er ekte og ikke den virkelige meg

SÅ her er jeg:

https://www.xn--sptjenester24-qfb.no/vare-klarsynte/jannike-566/

Jannike, Drømmetydning, Klarsynte, Spåtjenester, Eksperthjelp, Medium, klarsynte, klarsynt

Og for at du skal vite dette er MEG – då legger jeg ved et par bilder til her:

Da har du meg i bilder og du ser det er meg, dette føles faktisk GODT. Nå kan jeg være meg selv på ALLE måter.

Jeg håper du stoler på meg fortsatt og at du vet at det er MEG du prater med selv om det var “Kari” du pratet med før.

Jeg gleder meg veldig til at du ringer igjen og nå vet du hvordan jeg virkelig ser ut og at jeg er et troll, medium, klarsynt, synsk menneske som du faktisk allerede kjenner 🙂

Klemmer fra

Jannike

Ring meg – Du finner meg på alle disse sidene, velg den som er i det landet du er:  

www.spålive.se

www.spålive.no

www.synskonline.se

www.synskonline.no

www.synskonline.dk

www.spådom24.se

www.spåtjenester24.no

www.clairvoyant24.dk

www.spåland.se

www.spåland.no

Som du ser er jeg på mange sider og land. Du går inn på sidene for å finne telefonnummer og informasjon om priser.

Vi har alltid gode tilbud til nye kunder, så gå inn  å les litt!

NYT FØRJULSTIDEN OG JULEN


Nyt julen? Ja, sier du kanskje nå. Det er jo det vi gjør med å handle julegaver, se julefilmer, vaske hus, lage mat, krangle om hvem som skal komme på julemiddag og hva vi skal spise. DET er kos det! Eller…

Local 'Sleeping Santa' photo going viral on Facebook | KBOI

Har du det bra selv? Det er vel det første jeg ville spørre deg om! Fordi mange stresser seg syke og glemmer å ta vare på seg selv. Jeg håper du tar deg tid til å nyte. Ikke stress.

Jo, jeg som menneske, spådame, heks, medium og hva du enn måtte kalle meg forstår juletradisjoner. Forskjellen er kanskje at jeg ikke syns det er så viktig å følge boka.

Jeg syns folk skal få gjøre det de har lyst til!! Gi pokker i hva svigermor og Tanke Tullemor mener, eller hva “alle andre” forventer!

Se deg rundt – kanskje er det noen som kunne trengt et smil og noen å snakke med.

Gi en gave til noen som ikke har så mye som deg selv.

Legg fra deg telefon og vær tilstede. Nyt julen der du er.

Julen er en tid til å nyte det å være sammen med de en elsker, det er ikke prisen på gavene som er viktig.

DET er den viktigste gaven av lærdom du kan gi dine barn til jul!

Det er kanskje den beste gaven du kan gi deg selv også!

Klem fra meg til deg <3